فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

آدرس IP، که مخفف واژه ی( Internet Protocol)پروتکل اینترنت است، شناسه ی منحصر به فردی است که به تک تک دستگاه هایی که از اینترنت استفاده می کنند، اختصاص می یابد. کامپیوترها، چاپگرها و سایر وسایلی که مجهز به مبدل شبکه هستند، دارای آدرس IP می باشند. آدرس IP درست همانند آدرس منزل یا محل کار این امکان موقعیت یابی هر وسیله ی متصل به اینترنت را فراهم می سازد. بسته های اطلاعات که پاکت نام دارند از طریق اینترنت بین دو دستگاه منتقل می شوند، این دو دستگاه برای ارتباط از طریق اینترنت باید سری های داده را ارسال و دریافت کنند، و همانند ارسال نامه، اگر یکی از این دو دستگاه، IP منحصر به فرد خود را نداشته باشند این انتقالات ممکن نخواهد بود. از این طریق وب سایت ها نیز می توانند موقعیت بازدید کنندگان خود را شناسایی کنند

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:59 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

شرکت گوگل به تازگی سرویس فروش آنلاین موسیقی خود را برای رقابت با فروشگاه آی‌تیونز اپل معرفی کرده‌است.

کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی اندروید برروی دستگاه‌های موبایل و تبلت اندروید به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

به گزارش Business Week، کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن Google Music آهنگ خریداری کنند و تا ۲۰۰ هزار عدد از آن را برروی سرور مجازی گوگل ذخیره کنند. این سرویس تنها در ایالات متحده آمریکا فعال است.

این فروشگاه اینترنتی با بیش از ۱۳ میلیون آهنگ حاصل همکاری گوگل با یک هزار شرکت ضبظ و پخش موسیقی از جمله Universal Music Group و EMI است.

این فروشگاه همچنین قابلیت اتصال به شبکه اجتماعی گوگل پلاس را دارد و کاربران می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را با دوستان نیز به اشتراک گذارند.

تحلیل‌گران معقدند گوگل، تولید کننده اندروید پرطفدارترین سیستم عامل موبایل برای افزایش حضور خود در بازار موبایل و رقابت با شرکت اپل این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌است.

فروشگاه اینترنتی آی‌تیونز اپل یکی از پرطفدارترین فروشگاه‌های موسیقی آنلاین است و علاوه بر کاربران آی‌پاد، آی‌فون و آی‌پد، کاربران نرم‌افزار آی‌تیونز برروی کامپیوترهای شخصی نیز می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

 

[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:18 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

 

بخش‌های دامنه اینترنتی
دامنهنام منحصر بفردی است که برای شناساییسايت اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،و از يک يا چند قسمت تشکيل شده است کهبا نقطه (دات) از هم جدا شده‌اند.
که قسمتاول ماهیت آدرس 'www'
قسمتدومنام دامنهبه انگلیسی: (Domain Name)
به قسمتسومپسوند موضوعییا جی تی الدی (Generic)
و بهقسمت آخرپسوند کشوری یا محلییا سی تی ال دی (Country) میگویند،
نامدامنههمان نام سايت است (مانند ( wikipedia و پسوند دامنه شما بيانگرنوع سايت شما خواهد بود (مانند(.org  گاه در مورد دامنه های جهانی (چی تیال دی ، این با حرف G به معنی ( Global این ترتیب معکوس میشود یعنی سی تی الدی قبل از جی تی ال تی میاید مانند ru.com که برای روسیه مورد استفادهقرار میگیرد.
تعدادیاز اين تی ال دی ها (top-level domains) یا پسوندهای پراستفادهعبارت‌اند از:
  • پسوند.com        برای سایت‌های تجاری و عمومی
  • پسوند    .net       برای شبکه‌ها
  • پسوند.org          برای سازمان‌ها و ارگان‌ها
  • پسوند    .info      بانک های اطلاعاتی
  • پسوند   .name     نام شخص
  • پسوند   .mobi      موبایل
  • پسوند.biz           تجارت
  • پسوند.travel        مسافرت
  • پسوند.gov          برای سایت‌های دولتی (فقطآمریکایی)
  • پسوند.edu          برای موسسات آموزشی (فقط آمریکایی)
  • پسوند    .asia       آسیا
  • پسوند.coop         تعاونی ها
  • پسوند    .museum موزه ها
  • پسوند.int            بین الملل
  • پسوند.jobs          شغل
  • پسوند.eu            اروپا
  • پسوند.tel            تلفن ها

بقیه در ادامه مطلب بی زحمت


ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:44 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 8262
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .